Thursday, December 29

Selamat datang tahun baru 2012


Tahun 2011 pun nak melabuhkan tirainya tak lama lagi…

Sekejap sungguh masa ni berlalu…dah nak masuk 2012 pulak dah..

Azam baru?? Tak abih-abih tiap kali naik tahun baru cite pasal azam kan..



saya tak minat nak share azam baru atau wishlist saya pada orang…

Mungkin malu.. segan.. sebab biarlah saya sorang2 je tau apa yang saya mahu..

Selama ni pun saya tak pernah share apa wishlist saya tiap2 tahun…


Nak cite nak beli itu ini.. nak pegi sane sini.. nak capai itu ini..

Oh rasanya sangat menjelekkan kalau saya nak cerita..

Mungkin pada orang lain tade hal la nak sharing segala bagai…

Saya malu laaa… awww malunyaaa.. awww maluuu yuuu..


Jika dapat apa yang diingin.. Alhamdulillah…

Jika tak dapat apa yang dimahukan… mungkin ada rezeki lain

Yang lebih baik.. hanya Allah sahaja yang tentukannya…

Cuma sentiasa ingin berubah ke arah yang lebih baik…

Dunia hanya sementara… hanya akhirat kekal abadi…

Tahun depan naik umur lagi ke dua puluh lapan…

Hohoh.. rase sungguh tua sudah.. rasa macam baru darjah 5 je..


Okay.. selamat tahun baru… semoga tahun depan ada sinar baru

Untuk anda semua dan juga saya… semoga tercapai apa yang dicita…


1 comment:

Anonymous said...

selamat menyambut tahun baru 2012!!

http://cikcarrotsusu.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...