Sunday, November 27

Selamat pengantin baru sharifah mariam!


pinjam gambar sattt???



ikatan janji termetrai sudah...
akhirnya terjadilah peristiwa yang bersejarah buat sahabat saya
sharifah mariam atau dikenali sebagai dekma
telah selamat dinikahkan pada jumaat lepas
diresepsikan semalam di seremban negeri sembilan...

saya juga turut wujud bersama pasangan saya
untuk meraikan sahabat saya merangkap pengapit saya
sewaktu saya kawen beberapa bulan yang lalu...

tahniah dekma dan fairus..
moga dibahagiakan sampai akhir hayat hingga ke sorga
dan dikurniakan zuriat soleh dan solehah....

cuti sekolah ni ramai betul kawan2 nak kawen ni..
hmm mana satu la nak pegi...
cik asben pulak banyak program...
jika tiada peluang untuk menghadirkan diri...
mahapkan saya kawan2 yang kawen2...

tahniah dan selamat peranten baru semua kawan2 saya
yang bakal menamatkan zaman bujang...
yang belom kawen dan nak kawen..
cepat2 kawen........... syokkk woo kawen hahaha...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...