Friday, November 4

Kerja Baru : Menanda kertas peperiksaan

pengalaman saya menjadi seorang guru sekolah menengah
selama setahun sekitar 2009 akan diguna semula kini...
saya sekarang agak bizi menolong cik asven menanda
kertas peperiksaan dalam beberapa subjek yang beliau ajari..

selepas beliau tamat dalam DPLI bulan Mei lepas..
beliau telah dipostingkan dan dapat subjek bukan makanannya
seperti Bahasa Melayu, Sejarah dan Geografi...
sebagai guru penyambung kepada guru baru yang
sudah meninggalkan sekolah itu untuk mengambil dpli pulak...
kerana subjek makanannya ialah matematik dan sains..
nak tanak kene ajar jugak la kan?

suatu ketika dahulu saya mengajari subjek bahasa melayu jua..
maka dengan ini mudahlah cik asven meminta saya
membantu beliau merait kertas peperiksaan anak didiknya pula...
saya memang suka merait kertas peperiksaan...
lagi-lagi yang tanda ABCD tu... ehhee...
tapi tang nak baca karangan plak... adehh.. garu2 ketiak dibuatnya...

apa pun hidup mesti terus...
saya sangat gembira mendapat berita gembira dari cik asven
yang beliau kini.....................hmm tapayah la saya cite...
saya seronok sorang2 jela boleh... malu plak nak kongsikongsipatcai..
ape yang penting kerja saya ini dapat upah... yeahh!!!
mekaceh pada encik laki saya.. haha tak eklas sungguh saya berkoje..

hahahha sekian laporan surirumah dapat kerja baru...





2 comments:

Unknown said...

:) tak seronok ...hehehehe

kalau malas suruh je anak² buat...hehehe

misscha said...

uiii rahsia komee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...