Thursday, February 17

Nazmi.. ko tipu-tipu aku!! eh dasyattttt




antara minggu yang lawak gilakk!!



ader can ni beliau akan ker final...
mungkin juge jadik raja lawak nanti...
sangat lawak sampai sakit gigi serta rahang aku dok ketawakan beliau..
memang dasyatttt.. ehh dasyatttt betoll...


tahun ni banyak peserta yang lawak2 berbanding sebelum ni..
Balas, R2, Man, Epy, Lucky ... ehhh aku luperr... si Nazmi neh...
teringat masa final raja lawak 2 dulu..
kisah dimana aku menyeludup masuk semata2 nak tengok
nabil masa akhir dulu..
nak tau cemana aku masuk dalam MBPJ sila tengok sini


acara wajib hujung minggu di hari jumaat..
melayan perasaan ketawa beriringan bersama kawan2..
gelak tak bajet ayu langsung hingga
cacing2 dalam perot juge turut ketawa mengilai2..


cumer tang penkritik agak kureng sket..
tak macam zaman zaibo ngan harun salim bachik bagi komen..
banyak komen yang membine...hmm.. nakwatcanekan...
bukanyer aku ni penerbit.. hohohoh
aper pon tahun ni punyer memang terbaekkk terbaekk terbaekkk..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...