Wednesday, February 24

Muncul cucu yang ketiga



Alhamdulillah..lahir lagi seorang cucu 
Dari perut anak buah merangkap 
Anak pada kakak sulung saya...

28januari lalu cucu sulung lelaki
Lahir jam 1.23 pagi di hospital tawau..
Ok ai muda lagi dah ada cucu tau haha..
Maka anak2 saya sudah ada anakbuahh..
Jadi paklong nawfal dan makngah nafisa..

Masuk yang baru ni ada 3 dah cucu..
2 perempuan dari anak buah pada
Abang saya..dan yang kali ni hero..

Muhammad nama diberi..
Semoga jadi anak soleh ya syg..
Tiyuttt sangat muhammad ni..

Ibunya doktor gigi di hospital tawau..
Tu pasal beranak di sinun.. skang dah
Balik ke semenanjung pantang disini..

Masa dirumah kakak di nilai tak
Berkesempatan nak jumpa.. 
Ada je halnya ke sana sini..
Lepastu dah transfer di ipoh..
Rumah mak mentuanya..


Kebetulan kami ke ipoh atas urusan keje
Dan nginap pulak di MH hotel je
Memang dekat sangat nak ke rumah
Mak mentua anak buah ni...
Ape lagi singgah la jap memandangkan
Belum jumpa lagi cucu sulung laki nih hihi..

Sampai dah di tanah hitam ipoh..
Dekat dengan tanjung rambutan..
Gambar atasni kiri si anak buah 
Dan baby barunya serta saya
Disebelahnya dengan baby lama..
Kehkehkeh


gambar nawfal takdak.. dia ketiduran..
Bolat mate kamu ya nafisa tengok kamera..
muhammad tenang je dia tidurrr...

ok sekian cerita lawatan tengok cucu baru..
saya?? Wantem kot nama panggilannya..
kehkehkeh.. okbai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...