Tuesday, March 10

KENAPA SAYA SUKA TENGOK ASTRO GO SHOP?




KENAPA SAYA SUKA TENGOK ASTRO GO SHOP?
sebab suka tengok iklan... selain daripada dapat cuci mata
tengok produk baru keluar di pasaran, saya belajar ilmu
marketing kat situ.. haa nampakk.. suka tengok telatah
pengacara yang bersungguh-sungguh mempromosi
dan mendemo segala produk agar bakal pelanggan
terpengaruh dengan iklan yang mereka buat..

kagum! ya.. produk yang diiklankan di go shop memang
hebat.. meleleh air liyo tengok iklannya dan kalau boleh
semua yang diiklankan semuanya nak dibeli.. okla
barangnya nampak bagus setanding dengan harganya...

sebab tu tak heran, pernah suatu ketika saya ke GDEX
nak pos barang.. penuh opis GDEX tu dengan
kotak2 Go Shop.. bila ditanya dengan kerani tu
katanya semenjak ada Go Shop boleh kata setiap
hari diorang kene hantar kotak2 Go Shop tu
pada pelanggan tempatan yang order kat kawasan tu..
memang ramai la yang order dengan Go Shop ni..
senang kan.. tengok iklan, call dan shopping..

teringat zaman2 adanya smart shop dulu.. lebih kurang
la konsepnya dengan Go Shop ni kan.. sape tengok dulu?
kalau dah bosan takde cerita apa nak tengok kat astro
saya melayan la go shop ni.. pastu sengih2 depan TV..
ada benda saya belajar dari situ.. ilmu marketing..
ya saya sangat suka dengan marketing... oktujenakcite..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...