Thursday, June 12

ARIP JUARA KILAUAN EMAS 4


Kilauan emas sudah sampai ke kemuncaknya!
dan nyata Arip ialah Juara Kilauan Emas 4 kali ni...
yeayyy!!! akhirnya beliau dinobatkan juara selayaknya!!

nak tau kenapa saya suka dia menang??
dari ujibakat saya terfollow rancangan ni hihih...
saya tengok arip.. wah sedap suaranya dia nyanyi 
lagu iklim masa tu... bagus dia ni nanti boleh jadi 
macam Meor juara tahun lepas...!! kata saya la..

tapi sepanjang pertandingan ni berlangsung.. nama dia
kurang menjadi sebutan... kalau undian pun duduk bawah
aje.. saya pun frust.. tambah frust lagi sebab dia asyik dapat 
lagu yang kurang popular dan menyebabkan dia kurang menyerlah..
berbeza dengan lain yang agak fofular macam Zain, Ben dan Nordin..
selalu duduk carta di atas... dan diorang lebih NAMPAQQQQ..

tapi saya tetap suka arip sebab kererockannya ha cemana nak cakap.?
sampai lah ke minggu yang beliau nyanyi lagu Untukmu Ibu (Exist)
barulahh ramai NAMPAQQQ dia... saya pun terujeee je macam gayat..
sejak tu juri pun suka2 puji2 dia.. dan penonton pun ramai dah suka..
paling menyerlah masa konsert akhir.. sebelum mega akhir..
dia nyanyi lagu aku tak bisa dan taman rahsidah utama..
ahalaalaamakkk. meremang bulu ketiyakk..hahaha...

ok malam ni punya mega akhir pun not bad.. memang best..
tak best tang lagu duet.. dia tenggelam sikit dek jaclyn victor..
tapi ok la.. janji beliau best dan menang jugak akhirnyaaa!!
beliau menang RM100 ribu + RM10 ribu hadiah khas juri..
tambah lagi kereta Camry bagai.. waaa lumayan hadiah tahun ni..

Naib Juara yang boleh di agak Zain dan tempat ketiga Ben..
okla semuanya menang kereta dan wang tunai malam ni...
tahniah buat semua pemenang.. jumpa lagi di lain waktu...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...