Tuesday, August 27

AKU BOS AKU JUGAK KULI

seronok!! bila kita bekerja kita yang uruskan masa sendiri.
pengalaman 10 jenis pekerjaan yang lalu jadi 'guru' untuk saya..
mindset saya tiap kali bekerja dulu mesti saya akan cakap...
 'ni hanya kerja sementara dan saya akan berniaga sendiri
 satu hari nanti.. kita carik pengalaman dulu!!'

minat meniaga ni dari kecik lagi.. dah biasa menjual2 barangan
tolong mak ayah dari rumah... pengalaman meniaga macam2 ada...
6 bulan je baru sudah terjebak dalam bisnes online ni...
dan ramai jugak kawan dan sedara yang bertanya...

"eh cemana boleh dapat idea buat bisnes coklat ni?"

niat nak buat bisnes online ni dah lama sangat dah..
dah lama sangat mencari dan terus mencari apa yang sesuai..
dan akhirnya terjumpa, mencuba dan terminat.. maka teruskan..

walaupun saya belajar sendiri je menerusi internet ok jugak..
sebulan jugak 'study' dan 3 bulan pertama 'try and error'
takde cikgu... pengalaman dan kajian sendiri hanya menjadi cikgu..
nawfal dah besar sikit boleh la saya berguru dengan guru bertauliah..











berminat? pm saya kat FB atau email.. chocobert84@gmail.com
banyak lagi gambar kat facebook boleh cek ya...
atau kat blog.. cuma kat blog ni lambat sikit updatenya heh heh

11 comments:

eMMe said...

Assalam Bert, serius akak teringin nak jumpe Bert, tapi tah la bila kan menjadi realiti... suke dgn semangat Bert... kalo tgk coklat tu.. sayang je nak makan.. nak framekan je kalo boleh... aa'ah.. nak order coklat n belom rase pun.. InshaAllah.. nak buat time bufday twin InshaAllah....

Izwa Kamaruddin said...

Bagusssssss :)

ct kektus said...

terbaik lah kak ! :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

semoga terus maju kak Bert !

Unknown said...

Selamat Maju Jaya.. :D

Unknown said...

cantik sungguh.. kreatip bert.. semoga semakin maju..

Qhaifa Nur said...

doa kak nur moga bisnes Bert..terus maju lagi...

sedap-sedap semua coklat ni...

Qashmere said...

Cantik!! Buat semua ni kena rajin2.. Kreatif nyaaaa

Qashmere said...

Cantik!! Buat semua ni kena rajin2.. Kreatif nyaaaa

Kakzakie Purvit said...

Itu yg yg org kata kalau ada kemahuan dan kesungguhan semua boleh jalan..

Miss N™ said...

akhirnya jumpa juga dengan bisnes yg serasi..bestnyaa..!!

semoga sentiasa dimurahkan rezeki..
amin..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...