Wednesday, April 24

WW # Paling banyak permintaan






LOLLICOKLAT

banyak lagi boleh tengok kat http://coklatbert.blogspot.com
atau facebook la senang hehe http://facebook.com/coklatbert

13 comments:

Cho Zila said...

memang senang bagi bendani kat kanak2 kalau ada majlis...

Kakzakie Purvit said...

Kakak hantu coklat setiap kali isi petrol kereta mesi beli coklat. Tak ada org buat di kawasan kakak macam Bert. Kalau tak boleh beli..

BERT said...

@Kakzakie

ader je sy pos coklat smpi ke masai, pasir gudang, jb pun ader hehe

outbound malang said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

eMMe said...

hurm... cam tak berbaloi je kalo nak beli sebatang... Bert, nnt la kalo de pape function akak beli la... okey2.. nak tanye minimum bert leh kasi utk pos brape? coz nak bwk blik Gemas la utk anak buah (anak buah belah husband) yg antu coklat tu, hehehe...

Cikrosecute said...

sedapnya coklat...

BERT said...

sy pm kt fb :)

Unknown said...

memang hebat.. jeles akak.. ihihi :D

Qhaifa Nur said...

macam-macam jenis ada, kalau kita rajin macam inilah hasilnya, memang terbaikkk..
sedap kalau dapat 1 nih he..he..

are_lin@yu said...

wowww mmg comel!

MizzTina said...

leh la order nt..

H A N said...

Ya Allah comelnyaaa! #kawaii

Miss N™ said...

comei2 semuanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...