Tuesday, June 5

Dalam Kenangan : Kotak pensel warna warni


masih ingat kah anda dengan kotak pensel ini???
zaman sekarang budak2 ni dah tak pakai dah kotak pensel ni..
semuanya pakai yang ada zip ataupun kotak besi ada gambar kartun tu..

tak silap.. dulu masa tadika saya pernah dapat hadiah ni..
dan pernah juga pakai masa di sekolah rendah...
tapi saya tak suka sangat.. bukanlah tak bersyukur..
tapi tak muat nak letak macam2.. ruangannya sangat terhad kan??
hanya sebatang pembaris, 2 pensel 1 pen ke.. dan pemadam satu..

tak sangka ada lagi jual pensel kotak ni rupanya.. saya tak pernah pun jumpa..
tapi gambar ini dijumpai oleh rakan saya di sebuah kedai alat tulis..
sungguh nostalgia la ini kotak pensel.. rindu pulak zaman kanak2 ribena..
anda bagaimana... pernah pakai?? ke tak pernah tengok pon? ehehhe








7 comments:

Saya Disini said...

ingt3..dulu pon sy guna yg cm ni

LiNda said...

hihi..of coz la ingt sebab linda pun penah gune bekas pensil ni

Unknown said...

den x suke pensebok cam ni..sebab kena ikat ngan getah..kalo x terburai sume barang lam tu...

Unknown said...

ada jugak is guna dedulu asanya.... (^___^)

are_lin@yu said...

hehe ayu tak pernah pakai tp mmg ada dlu..hehe

Miss N™ said...

ingat..dan sekarang ni pun kat tempat kerja, nur ade satu, warna pink...hihihihi...

gambar yg kat atas ni kelaran mula2kan, lepas tu ada jenis kotak yang sama tapi lutsinar..kan...

Reena Sidek said...

sy pernah guna pensil box ni kak.. sekarang pun masih simpan kat rumah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...