Wednesday, January 18

Hasil lukisan encik amey


ada bakat tersendiri dalam seni lukisan..
saya sangat terminat suka giler dengan manusia yang pandai melukis
kerana saya sangat cintakan dunia lukisan...
meskipun saya langsung tak pandai melukis walaupun
gambar bola sepak.. pasti jadi macam bola ragbi kot heh heh heh

banyak koleksi lukisan beliau yang sudah saya simpan dalam fail..
cuma fail tu ketinggalan di rumah mak saya di N9..
jika kepulangan saya disana pasti akan saya geledah balik
lukisan-lukisan yang telah dilukis sama ada untuk saya
ataupun yang saya curi dalam fail beliau kehkehkeh...

lukisan-lukisan berikut merupakan hasil tangkapan
beliau sendiri menggunakan empon bimbit sahaja
untuk simpanan sendiri dan telah dicuri, diedit dan ditempek disini..





sekian.... tade ape pon nak citer sebenarnya hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...