Friday, September 23

Kursus 3 hari di hillcity ipoh

petang ini selepas balik dari kerja saya haruslah menggerakkan diri
ke ipoh seorang diri memandu kereta selama 2 jam setengah mungkin
untuk mengunjungi cik asven yang sedang berkusus bermula
ini petang sehingga petang ahad di hillcity ipoh..

saya sebagai isteri tegar beliau akan menjadi peneman tegar beliau
dan akan mengambil kesempatan jika ada untuk mengunjungi
hmm kalo tidak.. ape aktivi nak buat nanti...

jika tiada sebarang aktiviti.. saya berazam untuk
mengapdet blog secara autopublish untuk seminggu depan
yang terakhir saya bekerja di subang jaya ini sebelum pindah ke perak..
memandangkan saya bakal dapat pengganti isnin depan ni..
dah tentunya nak main internet kene kabe2 sket depan budak baru...
takkan nak ajar cara2 nak daftar nuffnang serta dapat BE plak kan....

ok selamat berhujung minggu..
moga saya selamat sampai dengan jayanya..
lame dah tak driving sorang2 dalam kejauhan ini..
harap2 tak mengantuk la di tengah jalan nanti...
sebab saya amat2 bosan nak bawak kete sorang2..mencikk!





3 comments:

SoLy SoLicious said...

selamat berkursus..selamat berhujung minggu :)

Niena Muhammad said...

moga slamat smpai... ajar dorg tmbah duit ngan nuffnang pn leh gk heheheheeheeee

ct kektus said...

mudah-mudahan selamat lah. ;)


kalau bosan dengar saja lah fly.fm. hehe ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...