Friday, August 12

DASAR ANAK JANTAN MAK!!





dari kecik sampai besar tanak berubah!!
dah ini la padahnye kalo tanak berubah!!




tak malu ke dah besar panjang macam tu jugak!!
tak malu ker dah tua bangke tapi tanak berubah jugak!!




kalo dah mak tade nanti sape yang susah??
abih nak harapkan sape takkan ayah??




tak kesah la ko nak kate ko manje ke kan..
aku peduli ape la kan.. saper la aku kan...




ko tader bini ker??
dah tua tapi tetap macam ni jugak ker???



ni yang aku nak bebel2 panjang ni..!! eee...
aku pun pelikk..!! yang aku emo sangat ni kenapa plak??
tak tau la kan korang tengok emo ke tidak!!



oh sukehatilah!!

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v

v
v
v
v

v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v





sengal!!


3 comments:

MizzTina said...

tampo laju2..

hamzah ian said...

perghh.. haahhaha..

SoLy SoLicious said...

hahahah..... tanjat kejap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...