Monday, January 24

Photographer dicari......

tembak gamba ini untuk menjelaskan perkara yang tak pasti itu



pada waktu sejam yang lalu akibat tidak pasti pukul berapa...
saya telah mengepost suatu status untuk meminta cadangan
photographer mane yang beshhh....


saya sudah mintak satu quotation pada fotofreak..
antara potogape yg pemes emes nih...
mmg terbaek la gamba diorang.. cantik2 gambanye...
dari tahun lepas dok ushaa2 lagi...
dan saya dapah dapat pon yeahh!!!


tetapi untuk memuaskan nafsu untuk menyebey lagi...
saya telah mencarik2 kot ader lagi ke potogape2 yang besh
untuk di gunakan khidmatnyer masa majlis kawen2....


mekaseh pada kawan2 yang sudi mengeshare cadangan2 itu..
sangat teruje nengok cadangan2 itu.. sebab diorg mmg
menyadangkan potogaper yang terbaek...


memandangkan saya ini sangat cerewet...
maka saya nak pilih pon dengan cerewet skali hehehhe...
suke potogaper yag suke amik gamba dengan luar biasa..
kalo takat biasa2 jer baik saya suruh kawan2 aje...
yang luar biasa macam fotofreak tu la..


cuber carik kat FB mesti ader mereka2 ni..
cube usha2 gamba diorg memang beshhh!!


bizi sket la skang ni...
nak apdet blog pon dah kurengggg sket dah ni...
banyak sangat bende nak buat...


kalo kome2 ader cadangan yang besh2 kasik tau yerh...



3 comments:

misz beauty said...

u nak photo freak yg macam mana?? if nak luar biasa we can email it to you coz yang ada dalam blog i yang kategori biasa jugak... nanti reply kat blog i oke... ;-)

misz beauty said...

http://www.flickr.com/photos/fizzyilham/5383094874/in/photostream/

nak yg ganjil2 cam ni eh?? heheheee

BERT said...

cik misz beauty.. baik2 saya terjah skang mekaseh yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...