Friday, December 10

Isu pasal FOLLOWER

entry pasal follower ni mungkin satu entry yang agak fofular serta
ramai blogger isukan perkara ini...

aper yang saya nak katekan disini bukanlah nak bagitau

baper banyak polower yang sudah saya miliki…


tetapi keberkesanannyer saya menjoinkan diri sendiri

ke lembah arena PROGRAM BLOGLARIAN itu…..

so marilah join pogem tu beramai2….


rasenyer baru semalam tengok follower saya dalam lingkungan

70-80an kalo tak silap la…

(dah hilang ingatan… antuk dinding sat.. dushh dushh dushh)




Tapi kini cecah seratus lebih…

So kepada mereka2 yang sudah memolo saya..

Mekaseh banyak2 datang ke teratak buruk hamba..

Akan saya datang terjah blog anda….

Line internet agak baik serta bertatasusila nampaknyer

Berbanding dengan semalam…


Stress semalam nak apdet blog tapi line asyik putus2…

Bengang gua neh!! Raser nak makan donat 4 bijik!!



Oklah memandangkan saya sudah tercakap aritu

Sesape datang jadik polower yang ke 100 mau kasik award juga kan..

Menggunakan konsep yang same maka dengan itu…


Saya ingin menganugerahkan sebuah award fantasi

Kepada cik ila kita yang dekat dihati dekat dimate…

Taniah and terima kasih banyak2 yer cik ila….

Moga berblogging dengan lebih ceria serta bahagia selamanya…

(macam ucapan pada pengantin baru plak)




Terimalah pantun malas saya hihihih

Terima kasih datang menjenguk

Pasni datang la lagi ye

Taniah cik ila yang menjenguk

Mari terjah blog cik ile pule




4 comments:

Izamir Ridzwan said...

hahaha blog larian mmg terbukti kebekersanan dia

AmyZana said...

oooh..saya antara follower-nya! hehe

BERT said...

betul kan.. bess sungguh bloglarian itu

NORSHYLA MOHD NOR said...

salah sorang yg pooolow awk tu shyla lah ^_____^ hehe

BLog Larian tu mmg best..tp tk puas la x dapat tgk satu page penuh :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...