Thursday, September 2

Kursus CIDB

ader kusus sehari di bandar sunway... kusus cidb... (construction industry development board) memandangkan saya ni bekoje di kampeni konstraksyen maka dengan itu haruslah mengambil kusus ini & sterusnyer akan mendapat grinkad dari cidb... nanti dah dapat nanti kasik tayang ghopernyer cemana....

raser cam haper yer nak kater.. dlu blaja tak abih pon masa amik diploma bangunan di uitm perak tahun 2002-2004.. org len blaja 3 tahun.. aku blja 2 tahun.. hehe... nak grad awal sebab nak amik diploma lam bisnes yg aku chentai...

tapi tah jeki aku dpat plak keje kampeni pembinaan ni... basic dah ader.. etlis paham jugaklah aku.. tader la blur2 sotong bila dok keje kat sini.... tapi bidang keje aku lebih kepada admin...
kampeni aku koje ni ader 3 pojek.. satu pembinaan, dua wayering, 3 oil n gas... detel2 takleh crita yer.. takot lak nak cerita hehhehe.....

moh kiter layan gambo2 di sekitar pogem ini berlangsung... memang bess la.. sebbaek dapat penceramah yg mmg lawak abih.. tader la ngantok sangat... susah nak cter... tapi yg penting.. tiap 5 menet mmg leh glak guling2..mmg sempoi la brader tuh... *tabik springggg*








sekiyannn~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...