Monday, December 28

Kezen's Wik Patseben @ Melaka

Oleh sebab musim ujan kan.. so kete aku cam haram jadah.. mmg bang_fes tol hahaha hodoh! kopam! kotoq! haha sumer la kan... ni tmpat cucian kete yg oto jer aku pegi.. murah n cepat.. tapi berisiko tnggi.. huhu tu psal murah.. 3 hengget jer skali basuh.. ni dah kali ketiga aku basuh ceni.. masa seken taim dulu said mire blah kanan pecah ampeh.. mmg risiko tggi.. sebbaek viva jer.. kalo aku ader fairlady ka taknak aku basuh sini huhu..
~ok jum masuk~


Oleh sebab ada rasa lpar sket.. kitorg mlantak la jap lam kete huhu.. alas perot babe!.. tgh cuci kete prot plak lapar ya.. haha..
aduuuuuuuuu teringat cter final destination 4... saper yg tgk tau lakan.. kat tmpat mcm ni ada tragedi.. yg pompan tu hmpir2 lmas n tercekik tuh hahah.. seram siyottt...


ok setel... dah bersih kete barula semngat nak jenjalan.. haha takla malu sngt kan... yeahhh!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...