Monday, March 24

Raya@Maxis

waktu ni aku still keje maxis lagi tahun lepas...
dapat email sesapa nak jadik bolintiye hihihi..
ader pogem ler ni..
aku amik pogem sebelah malam..
sebab tak ganggu keje...
belah siang ader pogem dgn anak yatim..
aku tak leh masuk pasai boss tak bagi ehehe..
so malam tu aku jadik bolintiye sambut tetamu je..
layan2 vip yang dtang...
bawu smpai... get redi dulu..
pogem stat lepas mgrib...
lepas smpai kat restoren sri melayu ni..
kitowunk diarahkan ke hotel prince utk siap2..
aku dah siap sebab bukan dari pagi...
so aku nyibuk jela stg hotel tu tgk diorg sesiap..
aku leh tacap paper yg patot!..hehhehe
sempat lagi aku rembat sabun2 ngan aksesori dalam bilik air..
mak aih bilik air cam bilik tdo..
mewah gile...gayat pulak aku nih heheh


ni sebelah malam plak...
waktu ni guest tak smpai lagi..
so kitowunk mek2 gambar dgn potograper encik husaini..
(tau namer lepas berkenalan hehe)

kami yang suker bergambo..
smile2.....senyum2...
sumer diarahkan pkai baju wayer...
so yang tiga lagi ni senanye tetamu...
tapi leh tolong gak jadi bolintiye layan tetamu...

kitowunk ni senanye sumer lapar2 belaka...
tapi kene tgu guest abeh makan dulu baru kitowunk dpat mkan..
huuhu sedih betul..kaki agak penat sebab pkai kasut bertumit..
tapi muke kene senyum selalu walaupon lapar!!!

kitowunk taklah dpat bergambar sgt pasai kene berdiri jer..
smbut tetamu yg dtanag..... wawawa..
banyak gambar senanyer tapi kat potogrape..
wawa janji nak email... ntah diorg luper kot...
tader la kenangan gambar dgn ceo maxis...
ntah maner gambar tu diorg smpan...
aku jer yg tak tau kot... heheh..


salah sowunk kawan baik...
manis kakak ni berbaju kebaya merah..
huhu cantik.. kale peberet aku hihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...