Wednesday, February 20

Muzium Negara

ader ke nk dating tmpt mcm ni???????
bess aperr.. asyk2 lepak tmn je...
xpon kt shoppg mall...
arghhh busann!! tade port nk lpk dah kt kl ni...
so kitowunk plan nk g muzium negara plakk..
last g pon ms budak2 dolu...
hiihi sonok gak g sini byk bnda dah lain..
tu pon dtg diorg tgh renobet lg..
mau kasik busar lg itu mujium...
huahuahuahua...
cntik dh mujium ni..
tgk2 la sejarah lamer kiter.. hiuhihiu...
nk g tgkt ats posg dolu...
wktu ni tade orgnyerr..
so leh la mek2 gmba ngan slamber bdaknyerrr..

menikmati barang2 purba...
tgk jer..
bukan bacer pon... apeeelaaa....


tu pesal majuk ker nangis....
ngengader plak cik bebert neh..
berdiri kat ala2 macam kat A famosa...
kotak jer dinding tu..bukan batu pon heheh...

ha ni la tpt aku ckap tadi..
diorg tgh renobet nak kasi busar ini mujium...
kat sini jugak amey suh aku amik gambar hahah..

bukannyer nak blja ttg sejarah sebok jer bergamba si amey ni
hehehehhehe..

kat sini ader macam2..aduu cemana nak terang yer..
belkang aku tu diorg wat replika org dulu2..
depan aku ader replika mesin aper ntah...
aku asyik main tekan2 jer ahhaha...
ha tula bukan nak bacer note tu..
kan dah luper...
asyik main jer dalam mujium tuh hehe..

alaaaa smpat plak amey ni buat2 menggatal....
konon nak jadik mat romeo la ni yerh..
gatal dgn patung tape..
gatal ngan pompan mmg nak kene la yerh ahahha..


kami plak jadik patung muahahah...
"Selamat datang ke muzium negara"
mari la datang belajar sejarah..
harga tiket 3 hengget jer..
muwah2... lelong2...
~ daaaaaa ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...