Bukan Blog Kamu: October 2016

Wednesday, October 12

Jeles ke....?



memang lah...!! haha..
jeles level berapa tak taulah..
ngikut sapa la tu kan...

adoii lah anakkk..

iyeee... memang jeless..
mak dia nak pegang abang dia...
peluk abang nawfal dia..
nak memanja memang  siapla..
dengarla nanti jeritan batinnya...

bisingggg...!!

abangnya tak kisah pun..
memula dulu masa nafisa baru
keluar ada jugak dia tunjuk protes..
dah lama2 tu okla takda pulak jeles..

ni adik dia nih...



ingatkan jeles dengan abang dia je..
rupanya dengan bapak dia sekali..

aduiii...

jangan harap la nak dekat dengan 
bapak dia.. memang takda cannn..
kalau dia tidur baru ada cannnn...

kihkihkih...

sanggup dia nanges..
sanggup dia pisahkan
dan duduk tengah2 
supaya mak ayah dia 
tak boleh nak rerapat..

ko jeles kenapa nafisa..
ni laki gue.. sukati guelah..

ayoyoyoi...

yelah.. wanita dan jeles
tak dapat dipisahkan..
nafisa pun wanita...
maka kuat jeles tu ada
dah bakat.. cam bapak dia 
jugaklah.. mak dia??

ada la sikit.. kuikui..
mana ada orang takde 
sifat cemburu..

semua ada..
kalau takda tak normal..
kawal dan tak boleh kawal je...

kannn...??




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Tuesday, October 11

TAHNIAH.....!!


Baru-baru ni dapat berita baik...
untuk orang dekatlah...
bukan untuk diri sendiri hihi..

rasa nak ucap tahniah pada
kakak saya yang sulung 
yang bebaru ni dinaikkan pangkat
lagi dari Dekan Fakulti di Usim
kepada Pengarah ISI..

rasanya baru je dengar haritu..
dia dapat Jusa C.. dah naik lagi
jawatannya pulak...

tahniahh along..
bukan senang nak capai tahap macam ni..
susah payahnya nak dapatkan bermula
dari PHD... dan sampai lah sekarang..
dah menikmati manisnya...

tu yang pelik orang tu..
sesedap rase je letak title DR kat depan..
bukan senang nak senangg fuhh..
sebab tu ramai orang marah..
tulah namanya integriti..

hmm maleh la cerita hal orang tu..
hahaha.. pandai2 la nak hidup...

dan tadi dapat lagi perkhabaran baik..
abang teh saya pulak yang nombor 4..
setelah menanti beberapa waktu..
akhirnya harini dapat dah kereta..
okla kereta perdana yang baru tu..

yang along haritu dapat jugak..
tapi tolak sebab perdana yang lama..
haha amik elaun kereta saje lah..


tahun ni tahun yang sama..
dapat jusa C juga..
kerja sebagai PUU di JPA putrajaya...



hmm lawa jugak..
tumpang bleyy??

tengok diorang berjaya 
dalam bidang masing2..
alhamdulillah.. tumpang gembira,,
rasa semangat dan terinspirasi...

kalau diorang dapat jusa..
gue pun nak jugaklah..

juta.... wann hahaha.
insyallah amin...

moga berjaya dalam bidang
bisnes yang dicintai ni aminnn...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...