Bukan Blog Kamu: January 2016

Friday, January 15

CARA MUDAH MERAWAT PARUT DAN JERAWAT




Vitamin hangat masa kini..
dah 3 tahun di pasaran..
menambun testimoni terbaik..
dan yang paling best..
di tepi2 highway banyak billboard
di pasang di sepanjang highway..



KEISTIMEWAAN : 
* Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas
* Boleh dimakan oleh ibu mengandung dan menyusu
* Boleh dimakan ketika haid atau dalam berpantang
* Boleh dimakan dengan ubatan lain tapi jarakkan (3-4jam)


*PANTANG!!*
- Kurangkan minuman berkaffein dan berkabonat
- Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari
- Alahan dengan ikan talapia tak digalakkan makan





KANDUNGAN :
a) 1000mg Vitamin C (berry) :
- untuk merawat parut, jerawat, jeragat 

b) 2000mg Vitamin E (maquiberry) :
- untuk melembapkan kulit

c) 1000mg Kolagen (ikan talapia) :
- untuk melembutkan dan menggebukan

d) 2000mg Gluthaione :
- untuk mencerahkan kulit

e) 550mg Serbuk mutiara :
- untuk menggandakan proses cerahkan kulit





KELEBIHAN :
> 6550mg setiap tablet
> Berperisa berry (masam2 manis)
> Tiada gelatin & 100% halal
> Produk muslim dan kilang bertaraff GMP
> Diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
> Sebotol 30 biji / 1biji sehari selepas makan



TESTIMONI






HARGA : 
1 - RM45 + RM5 sm / RM10ss
2 - RM90 + free postage
+ FREE GIFT

HOTLINE : 0168880684



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Thursday, January 14

RAWATAN PALING MURAH PUTIHKAN MUKA DAN BADAN




Vitamin hangat masa kini..
dah 3 tahun di pasaran..
menambun testimoni terbaik..
dan yang paling best..
di tepi2 highway banyak billboard
di pasang di sepanjang highway..



KEISTIMEWAAN : 
* Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas
* Boleh dimakan oleh ibu mengandung dan menyusu
* Boleh dimakan ketika haid atau dalam berpantang
* Boleh dimakan dengan ubatan lain tapi jarakkan (3-4jam)


*PANTANG!!*
- Kurangkan minuman berkaffein dan berkabonat
- Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari
- Alahan dengan ikan talapia tak digalakkan makan





KANDUNGAN :
a) 1000mg Vitamin C (berry) :
- untuk merawat parut, jerawat, jeragat 

b) 2000mg Vitamin E (maquiberry) :
- untuk melembapkan kulit

c) 1000mg Kolagen (ikan talapia) :
- untuk melembutkan dan menggebukan

d) 2000mg Gluthaione :
- untuk mencerahkan kulit

e) 550mg Serbuk mutiara :
- untuk menggandakan proses cerahkan kulit





KELEBIHAN :
> 6550mg setiap tablet
> Berperisa berry (masam2 manis)
> Tiada gelatin & 100% halal
> Produk muslim dan kilang bertaraff GMP
> Diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
> Sebotol 30 biji / 1biji sehari selepas makan



TESTIMONI






HARGA : 
1 - RM45 + RM5 sm / RM10ss
2 - RM90 + free postage
+ FREE GIFT

HOTLINE : 0168880684



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Wednesday, January 13

NANO LIGHTENER CREAM : Krim Pencerah Celahan No 1 Malaysia




Semua wanita nak cantik... tapi takkan nak 
jaga muka je? takkan nak kuruskan badan je?
 habistu bahagian2 tertutup dan berdaki 
takkan nak dibiarkan tanpa dirawat??

kalau yang nak kawin tu apa kat suami nanti?
yang dah kawin pulak.. taknak ke cantik
untuk suami tersayang.. biar semua cantik
dan bersih tanpa daki biar suami sayang..


taknak bebel panjang nah amik ni...
krim penghapus daki celahan
yang pertama dan terlaris di Malaysia..

Kalau wanita berkulit cerah atau 
kulit wanita asia ni tak nafikan
ada masalah kegelapan di bahagian
tengkuk, leher, ketiak, siku,
celah peha, punggung, lutut,
buku lali dan bahagian lipatan..

Guna je NANO LIGHTENER CREAM..
krim yang mampu merubah masalah
anda sehingga berjaya... ramai tau dah
cuba dan berjaya termasuk SAYA!!

suami saya pun puji bila masalah
daki saya berjaya diatasi.. happynya
bila dipuji suami.. bangga je rasa.. hihi
nak tengok orang lain yang berjaya
mencerahkan daki dan kegelapan??












ni baru sikit.. banyakkkkk lagi testimoni 
yang dah berjaya... anda pun kene cuba!


KEISTIMEWAAN NANO 
LIGHTENER CREAM

✔ Kesan seawal 7 hari

✔ Tiada bau-bauan

✔ Krim berwarna light purple

✔ KKM approved

✔ Memutihkan masalah utama wanita

✔ Sesuai untuk semua peringkat umur

✔ Digunakan di bahagian ketiak, celahan miss v,
 siku, lutut, buku lali, leher, tengkuk, punggung

✔ Krim unik tanpa bahan kimia 
(perlu di simpan di dalam peti ais) 
untuk kekal lama. Jika tidak disimpan 
di dalam peti ais pon boleh tapi
krim tak tahan selama 2 bulan.
✔ Selepas dibuka, krim perlu dihabiskan
 dalam masa 1 bulan, maksima 2 bulan 
sebelum krim bertukar kehitaman 
(natural based memang begitu
 perlu dihabiskan segera)





BERMINAT?? MURAH JE..
BUKAN RM100
BUKAN RM70
BUKAN RM50
CUMA...........

RM 35.00 SM/RM 40.00 SS
* FREE POSTAGE
* SPECIAL FREE GIFT

Whatsapp saya 0168880684

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

CARA MUDAH CERAHKAN SELURUH BADAN




Vitamin hangat masa kini..
dah 3 tahun di pasaran..
menambun testimoni terbaik..
dan yang paling best..
di tepi2 highway banyak billboard
di pasang di sepanjang highway..



KEISTIMEWAAN : 
* Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas
* Boleh dimakan oleh ibu mengandung dan menyusu
* Boleh dimakan ketika haid atau dalam berpantang
* Boleh dimakan dengan ubatan lain tapi jarakkan (3-4jam)


*PANTANG!!*
- Kurangkan minuman berkaffein dan berkabonat
- Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari
- Alahan dengan ikan talapia tak digalakkan makan





KANDUNGAN :
a) 1000mg Vitamin C (berry) :
- untuk merawat parut, jerawat, jeragat 

b) 2000mg Vitamin E (maquiberry) :
- untuk melembapkan kulit

c) 1000mg Kolagen (ikan talapia) :
- untuk melembutkan dan menggebukan

d) 2000mg Gluthaione :
- untuk mencerahkan kulit

e) 550mg Serbuk mutiara :
- untuk menggandakan proses cerahkan kulit





KELEBIHAN :
> 6550mg setiap tablet
> Berperisa berry (masam2 manis)
> Tiada gelatin & 100% halal
> Produk muslim dan kilang bertaraff GMP
> Diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
> Sebotol 30 biji / 1biji sehari selepas makan



TESTIMONI






HARGA : 
1 - RM45 + RM5 sm / RM10ss
2 - RM90 + free postage
+ FREE GIFT

HOTLINE : 0168880684



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...