Bukan Blog Kamu: May 2011

Monday, May 30

Cikgu Shida dilamar pulak


saper layan metro semalam???
ingatkan dilamar jejaka..
rupanya dilamar produser untuk berlakon telefilem plak...
wahwahwah.. bertambah2 fofular la cikgu shida nih hehehe...


tajuk telefilem yang bakal ditayangkan lepas raya nanti..
"Cikgu Shida Cari Jodoh" sebagai watak utama tu..
wahwahwah.. dasatttnyer beliau nih kihkihkih...


dari pembuat video sendiri beralih kepada pelakon..
dari telefilem silap haribulan boleh berlakon filem terus..
agak2 laku tak filem kalo dia jadi heroin segandingan
dengan pelakon2 kacak kat malaysia ni....??


bila dah geleme.. tinggallah kerjaya cikgu yang nyata lebih mulia..
pastinye anak2 muridnye merinduinya...
dan lebih pasti makin kurang la video miming yang akan dihasilkan lagi..
maka lebih sedihla peminat2 cikgu shida nak menyaksikan
beliau miming lagi.. wuwuwuww....


Metro Ahad

Saya akhirnya ‘dilamar’ tetapi bukan daripada jejaka untuk dipinang,

sebaliknya tawaran berlakon dalam sebuah telefilem,” kata ratu miming,

Roshida Abd Aziz, 30, (gambar) atau dikenali sebagai Cikgu Shida

yang kini popular di kalangan pelayar Internet tempatan apabila klip video

miming diciptanya meraih populariti luar biasa selepas

ditayangkan di laman web Youtube.



Cikgu Shida yang masih bujang dilamar sebuah syarikat perfileman

baru-baru ini untuk berlakon dalam sebuah telefilem bertajuk

‘Cikgu Shida Cari Jodoh’ yang bakal ditayangkan pada Aidilfitri depan.

Telefilem 90 minit itu akan memulakan penggambaran Jumaat ini,

dan paling menarik, Cikgu Shida akan tampil sebagai pelakon utama.


Cikgu Shida yang ditemui di kediamannya di sini semalam berkata,

dia menerima tawaran itu dan menganggap ia rezeki buatnya,

malah tidak sabar-sabar mahu mencuba bidang baru itu.



“Tajuknya menarik... Cikgu Shida Cari Jodoh,

malah saya difahamkan telefilem itu berkisar mengenai seorang

cikgu wanita yang gila-gila selain turut menyelitkan

kisah suka duka dan kehidupan seorang cikgu.


saper yang tabace lagi kisah beliau dilamar meh layan SINI



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Aduhai - Den



kisahnyer bermula semalam
dalam perjalanan menuju ke johor
bersama encik suami dan mak mentua suami
tatkala dengar radio peberet BEST 104 jam 12 sampai 2 petang
masa tu memang radio ni akan putarkan lagu2 lame
sekitar 80 an atau 90 an..

maka terdengarlah satu lagu yang memang dah lame tak dengar
rasenyer pemes masa tahun 90 an dulu..
sesape yang minat lagu lame mesti pernah dengar lagu ni...
jum layannnnn... syahduuunya.... wuwuwuwuw




Jika aku dilahirkan semula

akan ku atur segala cerita

ataupun masa boleh diundur

tak ingin hidup bersama dengan mu


ku tahu salah berfikir begitu

dari kecewa cinta yg kau tabur

jiwa tertekan hilang pedoman

tak mungkin lekang mengangggu hdup ku


Aduhai kesalan bolehkah reda dengan doa

lupakanlah nama2 lupakanlah segalanya

kesilapan termakan pujuk rayumu


aduahai sesalan bolehkah baloi dengan hikmah

sedang ia sudah sebati sedang ia sudah menjadi

sebahagian diri kamus kenangan

sesalan kesalan




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Thursday, May 26

BAHAYA : Jangan minum guna straw bila dapat minuman!!

kenapa???

setiap kali anda-anda dapat air minuman
dinasihatkan jangan terus minum...

biasa tengok tak kalo kiter order minuman kat gerai
atau kedai makan ker kan.. pembancuh air tu biasanya
ambik straw gunakan tangan takkan kaki kot
dengan cara mememegang di kepala straw.. betul takk??

bila anda dah nampak atau tanampak ker..
ambik straw tu dan basuhlah dulu sebelum minum...





satu kisah betul2 jadik kat saya ni yang buat saya jadik fobia giler
minum pakai straw tanpa usul periksa kerna haus yang membuak2...
disuatu petang yang sangat panas...
terlihat satu gerai yang taberape nak indah sedang jual air tebu yang
gebu berwarna lumut kehijaun.. wauuu hausss nyeeee!!!
lalu aku pon mengoder dengan wajah penuh teruja
kerna air peberet ku muncul di depan mate....

lalu apabila air tu dalam genggaman ku,
terus ku minum dengan rakusnye menggunakan straw
kale merah putih tanpa usul periksa...

hajat aku yang nak menghilangkan dahaga ku terbantut!!
air tebu yang kusangkakan manis ader pelbagai rase...

aiikk????....

ader raser masam manis masin!!!!!!!!


perghhhh!!!


setelah diperiksa dengan tidak menggunakan kanta pembesar...
maka terlihatlah seswatu di kepala straw yang kusedut tadi...


agak2 ape dia????
ceteke ceteke ceteke.....



haaaaa pandai2.... betul la tu korang teke...
ader kale yang agak hitam melekat di kepala straw itu...

dengan kejamnye dan tanpa segan silu..
terus aku campakkkkkkkkkkkkk jer straw itu ke tanah
tanpa belas kesian lagi!! BENGANG!!!


baru ku sedar.. penjual minuman tu tangannye tak bersih...
pegang itu pegang ini sampai jadi hitam..
bila nak jual air main amik jer straw tu terus masuk dalam plastik...

sejak saat itu... tiap kali order air mesti saya basuh straw tu dulu...
tak kira la nampak ker tak kan..janji basuh..
kalo tader tempat basuh rela saya minum jer gelas tu tanpa straw..
bila ada yang tanye kenapa buang straw..
mesti saya jawab ayat cover..
"aku orang kampung.. tak pandai minum pkai straw..lagipun tak puas"
hehehee... baik punyer cover kan..



samela jugak dengan sudu..
setiap kali makan saya mesti basuh atau lap jer sudu tu..
kadang2 bleh nampak cap jari atas sudu tu tau..
baik korang basuh atau lap dulu.. eeee geli kan??
kadang tu lepas lap dengan tisu bleh nampak kesan hitam..
eee sudu pun berdaki kan.. eee geli kan...??

air tin pun same.. dan segala jenis makanan atau minuman dalam tin..
basuh dulu baru bukak tin tu.. tacaye cube buat kalo tapenah buat...
mesti nampak kotoran degil yang melekat kat aper saje tin..

bende ni nampak remeh..kalo tak sendiri yang jaga
saper nak jaga lagi kan.....??
beringat sebelum kena.. cegaah dulu sebelum kena..
kalo dah kena nyesal pun taragune maaa....

sekain harap maklong...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

AMARAN - Menyamar tapi sebenarnya penyamun


AWAS org2 sg petani..taktik samun/ragut skrang nih..

menyamar jadi kakitangan TNB nk tukar meter la minta bil la,

bila masuk dlm kawasn rumah terus meragut!

dah 2 kes diBPJ dan taman semarak..HATI2 !






satu status telah dihapdet oleh seorang kenalan

merangkap jiran farmville saya yang hebat

di pesbuk menghebahkan kejadian samun

yang berlaku di sungai petani kedah...


tak kira la dimana2 pun...

memang ader orang cenggini nak amik kesempatan

diatas kesempitan orang lain.. JAHATTNYAAA KAMUUU!!


nak cari sesuap nasi dengan jalan mudah..

haii tahla...banyak sangat orang jahat kan..

mane2 pegi tak aman dah..

sekarang penjenayah simbah asid plak..

haaihh.. tahla..


duduk rumah tak aman.. nak keluar pun tak aman..

teringat zaman bebudak dulu..

masatu darjah bape ntah kecik lagi..

tak silap 6 atau 7 tahun..

pegi sepital sorang2 jer sebab demam...

ambik ubat patu balik.. perghh..

camtacaye jer kan cite ni..

tapi kisah benar hidup saya...

mak ayah tak tau pun ehhehehee...


kalo zaman sekarang budak2 keluar depan umah pun

dah kira tahap bahaya sederhana gitu...

wahai orang jahat.. janganla kamu jahatt..

jadila baikkk tabolehkaa??? tensen laa...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Wednesday, May 25

LAWAK budak lurus bendul!!!


ini ialah kisah benar dimana telah terjadi pada seseorang
yang amat saya kenal dimana seorang ayah yang tensen
dengan anaknye yang lurus bendul yang berumur 6 tahun....


SITUASI 1


si bapa tengah tengok anaknye minum air sejuk sambil berkata
" rozaimi (bukan nama sebenar).. sedapnye air tu..."
dengan harapan anaknye paham yang bapanya juga same dahaga....
anaknye membalas dengan selamber...
"aah abah.. memang sedap pun"
" eee budak ni.. bukan nak pelawa abahnye minum!!"
rungut bapanya dalam hati...

"rozaimi... abah nak minum.. bagi abah air segelas.."
lalu anaknye pun amik la air tapi tak penuh segelas pun...
apetah lagi suku gelas pun tak sampai.. punyer la sikit!!!
lalu abahnye pun menyindir...
"banyaknye air tu rozaimi!!!!!"

dengan selamber lagi anaknye menjawab...
"takpe nanti kalo abah tak habis minum biar rozaimi abihkan"
abahnye menepuk dahi.. adoiii anakkkkuuu!!!
dahla ko bawak sikit.. suku gelas pun tak sampai..haus ni ko tau tak..
tak paham lagi yang aku menyindir dia!!
bentak hati si bapanye sambil ketawa keseduan...




SITUASI 2


si bapa nak mengajar anaknye mengaji mukaddam...
sambil membuat muka bengis lalu berkata..
"rozaimi... baca cepat!!"

diam

"nape diammm... bacelaaaa"

diam lagi

"eee budak ni... bacela tu!!!"
marah bapenye yang mula naik hangin bila anaknye diam..
si bapa sedang nak mengajar anaknye alif ba ta sa......
tapi pelik tengok anaknye diamm je..
maka dilembutkan suaranye..
"rozaimi.. cebace cebace..."

lalu anaknye pun menjawab dengan luluh hati...
"abah tak suruh rozaimi bace alif ba ta sa pun...??"

aduhhh anakkku!!! lurussssnyeee...
padahal dia tau.. tapi nak jugak suruh aku ajar pastu baru ikut..
alahai.... sabar jelaa.... keluh si bapa lagi...



kehkehkehkehkeh



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Tuesday, May 24

4 negeri satu minggu untuk dijelajah





setelah 3 minggu berturut saya ke perak untuk menjenguk
lakiku yang kesepian tanpa minimu haha...
maka minggu ini kami nak jalan2 carik makan nasi berminyak plak..

bermula dari selangor ku menjemput lakiku di setesen bas
lalu ku bawak lari balik nesmelan pada jumaat ni...
sehingga kan pada sabtu tu plak..
ader jemputan perkahwinan dari sahabat lame...
kawan satu sekolah menengah dan tetibe jumpa balik
di uitm sri iskandar plak... ehhe dah jodoh kite blaja tmpat yg same...

insyallah kalo tade aral sampailah kami kat rumah kawan ni
namenyer zuraidah.. yang pemes aku panggil Odah.. hehe yer cik odah
nak jadi puan dah... mesti berdebar2 skang nikan...
gua dah rase beb.. memang cemas lagi meloyakan hahaha.....
opssss soriiii odah curi gambar yerh hehehehe


hooo ni kad jemputan dia...
buat odah.. samat peranten baru.,..
moga bahagia hingga ke hujung nyawa...
cepat2 dapat baby yer...
kalo tader aral aku sampai la yerh ehhehe...


maka lepas kenduri odah yang bakal kami terjah nanti
kami nak singgah ke kampung.. rumah atok dan wan...
memandangkan wan saya agak uzur..
sekaligus nak "menyembah"

kebiasaannye org negeri sembilan bawak dodol..
tapi tader dodol la.. saya bawak bende lain la bleh kerr??
name jer "menyembah" bukan kita sujud plak yer..
cume datang melawat sedara mara terdekat
dan perkenalkan pasangan kita untuk proses berkenalan dengan lebih dekat...
tapasti tu adat ker atau budaya orang negeri..
dan tak pasti plak negeri lain ader buat ker tak macam ni....


esoknya ahad kami bercadang nak pegi ke muar johor plak..
nak memakan jugak nasi berminyak di rumah akak ipar saya
punye adik merangkap abang saya punye adik ipar juge
mak saya punya besan sekaligus kawan sepermainan
dan sepergaduhan saya masa kecik hahahaha..
jangan marah cik ana gurau2 jer hehehehe...


haaa nila orangnye..
(sori curi gambaaaaaa... lariiiiiiiiiiii)



haaa ni orangnye... cantikk kan...
beliau juge ader blog.. saper lum layan meh layan belog dia..
beliau seorang cikgu.. seronok bace pengalaman dia jadi seorang cikgu..
teringat zaman saya jadik cikgu jugak hehehe.... besss kan jadi cikgu..




ok ni peta dia.. alamak comel la kad dia..
same comel macam orangnye...
ke muwor la kiter minggu ni juge.. Insyallah...
harap tade la sesat lagi menyesatkan...
dahlame tadatang muar nih...

ok kak ana.. selamat peranten baru..
moga bahagia hendaknye hingga hujung nyawa..
cepat2 dapat baby.. leh kiter memboyot sesame hahaha...
kalo ader rezeki la kan hehehhee

lepas ke johor maka pulanglah kami ke perak semula...
lalu isnin itu pun tercuti dengan sendirinya
sebab aku dah siap2 amik cuti untuk bercuti dengan suami...
tak lalu plak nak balik perak patu nak balik subang balik..
oh tidaakkk.. mesti penat gilakk!!

cukup tak 4 negeri??? ntah bantai sajje...
sekian harap maklong...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Coretan perkahwinan Bert Atiah & Alex Amey - Babak 1



Baru nak apdet kisah kawen sendiri..
ishh takkan la nak apdet kisah kawen jiran sebelah rumah..
setelah berminggu2 duk edit gambar sendiri kan...
gambar2 yang dah diaplod di pesbuk serta blog ini
ialah hasil tangkapan sendiri oleh family sendiri..
masih lagi menunggu kehadiran gambar2 dari photog upahan..
agak2 bile boleh dapat yer....??


pertama sekali nak cakap ALHAMDULILLAH
kerna telah ternikah pada 30 April 2011
dengan lelaki kesayangan saya di abad ini
yang digelar Encik Amirul Khairudin seusia dengan saya..


perancangan awal kami nak kawen pada 3 june 2011..
tapi atas dorongan dan galakkan maka kami percepatkan
2 bulan lebih awal pada 30 April tu...
amacam member kalut jugak.. perut jadi cemas dan kelemasan..
cacing2 cemas menjerit meminta bantuan... arghhhh...


masa berlalu begitu pantas...
dugaan demi dugaan.. lagi dekat nak kawen lagi
macam2 masalah... kebiasaan berlaku pada semua bakal peranten kot..
cetanye2 insan2 yang dah kawen atau dah nak kawen..
samer tak happer aku raser???
stresss.. kurang tido... fenin... tensen...
semuala yang sewaktu dengannye...
hari demi hari...masa pun semakin dekat...

semuanya aku redah juge...
dan legeeeeeeeeeeeeeee!! selesaiii......
banyak juga bende yang ralat...
nak itu tadapat.. nak ini tadapat..
da dapat terpaksa jadi tadapat..


antara dugaan yang paling besarr!!
rumah saya masuk pencuri & mak sedara saya meninggal...
waduhh!!! sabarjela kan... mesti ader hikmah disebaliknya..
kita cume insan biasa kenela redha dengan takdirNya...
sedih sape tak sedih.. lagi plak kita dapat tau macam2
dari perangai orang tu.. perangai orang ni..
bengang je.. tapi nak watcemana kan.. sabar jela...
lantakla.. mereka tapaham janji tekak dia rase kenyang je..
bukan nak paham masalah orang ker tengah tensen masa tu...

ape2 pun banyak bende yang saya dan keluarga belajar pasal kenduri ni...
family saya ader lebih 10 tahun tak buat kenduri kawen....
las sekali abang saya no 5 tahun 1998 kalo tak selap..
so pada akak n adik saya yang belum tawen tu...
kiter dah tau dah nak buat ape pasni kalo kome nak kawen hehehe....

dari segi persiapan ader la gangguan sane sini...
bila yang dirancang tadapat ape yang dirancang...
tapi dari segi kendurinya.. rasenye tade ape masalah pada
pendatang kenduri tu setelah dibuat apa kata survey..
kalo ikotkan nak je cite satu2.. tapi nantilah..
banyak lagi babak ni.. mane yang boleh cerita saya cerita..
mana yang taboley.. aimsoriiiiii... taboleyla cter...
takot teraib mana2 manusia plak kan hehehe....

kadang2 saya ni luper yang saya dah jadi mini orang..
lagi2 kami berjauhan.. cume jumpe di hujung minggu...
tapi dah lame2 tu barula raser yang saya ni dah dewasa
dan dah jadi bini orang... silap2 nanti leh jadi mak orang plak.. hoho..
banyak betul perubahan yang berlaku...
seronok tengok si suami yang sangat seronok bila dia dah jadi suami..
disebabkan sangat seronok maka kami pon beronok2 lah...
sangat gembira.. sangat bahagia...
alaaaa kasikkk can laaa baru kawen kan...

aper pon dugaan dalam rumah tangga pon hebat jugak kan...
harap kami menjadi lebih matang dalam nak menempuh alam baru ni...
nak belajar dan terus belajar...
semoga kami sentiasa rase besss jer jadi lakibini..aminnn...

harap jugak lepas kawen ni.. dah tader lagi dah
beliau diganggu dengan insan2 lain...
andaikate diganggu saya perlulah jadi hantu..
kehkehkehkeh...jahatnye lak kan...

saya dengar ader yang marah atau jeles kami ni berkahwin..
saya mintak mahap kalo saya kawen dengan dia
boleh buatkan ader yang marah...hmm..
janganla marah ye anda-anda... jodoh ketentuan Illahi...
saya kenal dah lame... dan sendiri pon tasangke
terjodoh jugak dengan dia.. nak watcemana..
hati kami dah sayang dari dulu lagi... wuwuwuw...
sampai ader yang kate saya ni PERAMPOK CINTAnya..
tapela.. dia budak2 lagi.. tapaham kot..
saya mahap kan anda-anda yer....

ape pon biliyonnn triliyonnn pabiliyonnn terima kasehhh
banyak2 yang tak terhingga pada semua yang terlibat
dalam pembikinan program makan nasi berminyak yang meriahhh
di negeri sembilan 30 april dan 1 mei lepas....
keluarga.. sanak saudara.. jiran tetangga..
tanpa bantuan kalian tentunya program kawen2 bert amey ni tak menjadi..

talupe juga pendatang2 yang mendatangkan diri
untuk menjayakan program makan nasi berminyak ni
di perkarangan rumah saya di bawah kanopi yang kene tipu
dan menghabiskan makanan2 dengan kenyangnye...
dan segala ucapan2 dari semua yang mengucapkan kebahagiaan kami
jutaaan terima kasehhhhhhhhhhh!!
moga doa kalian dikabulkan... aminn yarabbaal a'lamin.....


psssttt : ader lagi satu kenduri yer sebelah lelaki plak 11 june ni di Kg Gajah Perak..


BERSAMBUNG...............









Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Monday, May 23

Gambar sebelum kejadian tanah runtuh



salam takziah buat semua mangsa dan keluarga mangsa
kejadian tanah runtuh...sangat2 menyayat hati...


kejadian sabtu lepas...
(baru terhegeh2 nak apdet)
folo dan terus folo berita ni...
nak on9 tadapat plak...


lagi sedih bila tengok gambar kat bawah ni..
gambar sebelum kejadian..
alahai yang kecik2 tu.. comel!...


kredit gambar ni amik kat pesbuk



kisah dah tau...
mangsa pun dah tau...
buat semua mangsa yang sudah kembali...
ALFATIHAH buat semua mangsa..
semoga roh kalian dicucuri rahmat...
aminn....


sumber berita dari BERNAMA

Semua sembilan orang yang terselamat dalam kejadian tanah runtuh di Batu 14 Hulu Langat semalam, yang sedang dirawat di hospital, berada dalam keadaan stabil, kata Timbalan Menteri Kesihatan Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin.


Beliau berkata enam mangsa kejadian di Rumah Anak-Anak Yatim dan Anak-Anak Hidayah Al-Taqwa itu ditempatkan di wad khas (bencana) manakala tiga lagi di Unit Rawatan Rapi (ICU) sejak diselamatkan semalam.


"Tiga di ICU kini stabil, dua lagi yang berumur 13 dan 33 tahun terpaksa dipotong kaki kerana kecederaan teruk manakala seorang lagi mengalami kecederaan di kepala," katanya.


Bercakap kepada pemberita selepas melawat mereka di Hospital Ampang di sini beliau berkata, semua mereka berumur antara sembilan dan 33 tahun.


Sementara itu semasa merujuk kepada kesukaran wartawan mendapat maklumat tepat mengenai tragedi terutamanya ketika berlaku bencana dalam skala besar, Rosnah berkata keadaan itu berlaku disebabkan keadaan yang kelam-kabut susulan kejadian.


"Pihak hospital terpaksa menumpukan perhatian dalam merawat pesakit sehingga tidak mempunyai masa untuk menyalurkan maklumat kepada wartawan," katanya dan menambah perkara itu akan diperbetulkan supaya media mendapat maklumat tepat untuk disalurkan kepada orang ramai.


Kejadian tanah runtuh kira-kira pukul 2.30 petang semalam itu sehingga kini mengorbankan 16 nyawa.


Seorang mangsa yang terselamat, Mohd Alauddin Shafie, 14, yang ditemui di wad khas hospital itu semasa bercerita mengenai kejadian itu berkata ia berlaku dengan pantas, semasa dia bersama tiga lagi rakannya sedang menyusun kerusi di bawah khemah berhampiran rumah itu.


"Saya tengah susun kerusi, dan sedang mencari lagi rakan untuk membantu semasa saya nampak tanah dari lereng bukit jatuh menghala ke arah saya. Saya cuba berpusing tetapi pintu berhampiran tak boleh dibuka, tiba-tiba saya dihempap kerusi dan papan putih mengakibatkan tangan kiri patah," katanya.

sambungan di BERNAMA


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Thursday, May 19

Gambar kawen kontroversi (25SG)



gambar-gambar berikut telah mencetuskan kontroversi
kepada penonton2 gambar tersebut....


ini telah menimbulkan kegelisahan lalu ketawaan
saya bergelimpangan di mana-mana.....


kebiasaan manusia mengambil gambar suke menunjukkan gambar jari..
tidak kira 2 jari.. satu jari mahupun 5 jari...
yang membawa pelbagai maksud di jari itu.....kankankan??


tapi apakah maksud jika manusia mengambik 3 jari..???
lagi2 gambar yang diambil selepas akad nikah...??


ye gambar2 ini telah dikomen dan dikecam di pesbuk..
apabila laki saya memposing dengan 3 jari beliau..
rate2 memberi komen yang 3 jari itu membawa maksud..


" ader 3 kekosongan lagi"


yer itu sungguh tepat sekali.. lelaki yang dinikahkan sekali
akan ader peluang untuk mengisi 3 kekosongan lagi
dan sekaligus perempuan yang pertama dikahwini itu
akan digelar isteri pertama atau akan mendapat madu...


madu itu sungguh manis rasenye..
tapi jika bermadu amatlah pahit rasanya...
mengikut kenyataan suami saya yang telah saya selidiki
kerana gambar kontroversi ini..
jawapan beliau mudah sahaja...


"abang benci poligami"


oh indahnye jawapan itu... saya amat gembira..
tapi kadang2 benci boleh jadi suke... oh tiddakk!!
bab2 poligami ni sangat2 sensitif..
sebab tu saya tak berani komen lebeh2...
terutama kisah salleh yakob berbini 4...


lantak dia la nak kawen berapa pun..
janji dia bahagia adil dan tenteram sudah...
saya tak berani nak komen kutuk atau mengata dia..
takot nanti berpatah balik ape yang dia kate..
oh jauhkan lahh.. nauzubillah hehehee....
serammmm wehh!!






ha cetengok cetengok!!!


antara komen yang agak lawak telah diterima dari orang yang sama
seperti entry sebelum ini....kisah ucapan paling lawak tu kan...


akhirnya........hilang jua terunamu mirol......

terus terang la mirol....3 itu bermaksud...masih ada 3 kekosongan lg.

betoi tak. aku bukan tak kenai ko mirol.

mana ada perkara lain yg ko pernah sembang

kalau berkaitan dgn nombor 3.

bini ko senyum je ye bila ko tunjuk 3 tu.

dia ingat 3 hikmah kawin.rupanya boleh 3 lg.

hahahaha.latep le ngajonye ni ye




haiyya.. teruk betul si mirol ni kene sakat...!
bikin jiwa kacau sudah.. hahaha...
ape2 jela.. tapi jangan la betol2.. saket perot dah nih haha....



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...